Monday, September 29, 2008

Stringhyllan..

..på plats! Med den fina sjögrästapeten bakom. Pappa och Max gjorde ett jättejobb på lördagsförmiddagen när mamma och jag var och shoppade med att tapetsera och skruva upp gavlarna. Så när vi kom hem kunde jag och Max bara hänga dit hyllor och skåp som vi ville.

När vi ändå höll på med detta fick jag mängder med inspiration till resten av lägenheten. Vi möblerade om i vardagsrummet så att våra nya fåtöljer kommer till sin rätt och så att vardagsrummet inte ser så långsmalt ut. Det enda som saknas där nu är en hylla till alla våra skivor och fina plancher eller tavlor att ha på väggen.


Sen rensade jag ut våra fula hyllor vi har haft i hallen under spegeln. Spegeln åkte oxå all världens väg och så satte vi upp en fin teakspegel istället. Vi ska hitta en liten byrå som vi kan ha vantar och liknande i under spegeln.

4 comments:

Anonymous said...

Helt sjukt fint!!!!!!!!!!!!!!!
puss

Anonymous said...

Vad fint det blev, Veeeery nice!
Massa kamar från Karin (PS jag är helt cp borta fram tills den 16:e sen kan får du gömma dig för då kommer jag och letar upp dig :)

Sandy De Luxe said...

Hahaha! Tack så mycket! Vi är väldigt nöjda! Vi syns KArin! Kram

Anonymous said...

Riktigt fint! Stringhyllorna var ju galet bra :) trevlig blogg, ha det bra :)