Friday, September 5, 2008

Jag är i Århus..

..just nu och igår kunde jag ju inte låta bli att shoppa lite. Jag köpte denna fina jackan från Margit Brandt. Jag behöver ju verkligen en vinterjacka! Men vad tycker ni? Är den jag?


Det ska ju oxå tilläggas att jag även tänker köpa en finare kappa som man kan ha till kjol och fint.
Hittade en sjukt fin kappa på Margits hemsida som jag ska skynda till Magasin i Köpenhamn för att prova där när jag är tillbaka. På hemsidan är den vit, kanske finss den även i en annan färg..

2 comments:

Anonymous said...

Jag tycker den är jättefin!!!
Puss

Anonymous said...

Lite tråkig men om du ska ha en annan finkappa tycker jag denna är ok :)

Vilken snygg kappa, den vita, på hemsidan!

Jag måste hitta en svart kappa att ha till vintern (eller i varje fall mörk) + en lång festblåsa till ett fancy bröllop vi ska på i slutet av september. Köpenhamn nästa lördag, vad sägs? You and med :)

Puss K