Wednesday, September 10, 2008

Handskarna på hyllan..

..blir det denna terminen. Jag har absolut ingen inspiration för höstens thaiboxning.. Skittråkigt men så är det!Känns bara som att jag ser problemen och inte det roliga i träningen. Visserligen har jag hyfsat tillmin kondition ordentligt under sommaren när jag har tränat en hel del löpning och styrka så det är inte det att jag känner mej otränad så att det är jobbigt för den sakens skull..

Däremot känns det tugnt att det alltid ska ta sån tid, att knäna gör ont, att det bara finns pass tisdag torsdag så att man inte har några möjligheter att känna sej hängig en dag utan att det går sjukt lång tid till nästa pass, sen vet jag ärligt talat inte om jag orkar lägga ner den tiden på träningen om jag inte kan tävla. Och lägga ner så mycket tid som för att tävla har jag inte i och med mitt jobb.

Nej det får nog bli löpning och styrketräning. Sen vill jag gå en klätterkurs på 3 dagar så att jag kan utnyttja Malmö Klätterklubbs hall. Det var ju så himla roligt i Thailand och det kan vara kul att utveckla lite. Dessutom känns det ju som en skonsammare form av träning för hela kroppen.

No comments: