Monday, September 3, 2007

Sjuk!

Blev jag i fredags! Så otroligt tråkigt när mamma och pappa och Sebastian skulle hit. Det gick bra ändå med bara lite halsont på fredagen. På lördagen blev det värre och kulminerade igår. Så täppt i näsan så jag kanppt kan andas och helt tung i huvudet. Är hemma idag och jag är ju ledig imorgon så jag hoppas jag kan jobba på onsdag. Det värsta är att vi ska springa stafett på onsdag och jag vet inte om jag kommer att orka springa en halvmil då.. Det kanske förvärrar det hela?
Jaja vi får se imorgon om jag är bättre.

Shoppat blev det en del i lördags iallafall. En röd fodralklänning med svart liv från ZARA. Kan ni tänka er?! Jag brukar ju aldrig hitta kläder där! Sen blev det en svart och grå rutig pennkjol med hängslen och hög midja från Twist & Tango, oxå ett märke jag inte brukar gilla.. Haha det är ju bra!
Sen köpte jag en svart kofta med vita ankare på Shock. Märket heter Guilty Clothing och kan i Sverige köpas på www.shock-store.com

1 comment:

Anonymous said...

Ja, kjolen var jättesnygg och idag kollade jag på kompaniet och den fanns inte där annars hade vi ju kunnat köpa den med 20 %. Jaja fin va den ju!!
Puss