Tuesday, September 11, 2007

Äntligen bättre!

Nu mår jag äntligen bättre! Hostar som en besatt men jag var på jobbet igår och ska till skolan idag så det går åt rätt håll..
Skolan är tyvärr det värsta jag har varit med om i hela mitt liv. Vi har en Workshop där jag valde att vara i en grupp som heter Skapande Kommunikation. Då tror man ju att man ska få göra lite roliga saker som plancher och lite annan marknadsföring men det enda vi får göra är att ragga sponsorer och dela ut flygblad. Jävla skit rent ut sagt! Inkonst tycker väl det är jättebra för att de har fått 10 slavar att jobba gratis för dem men det är fruktansvärt!
Tur att man inte lånar pengar för att gå detta iallafall!

1 comment:

Anonymous said...

Ja, det är tur att du inte tar något studielån. då hade man blivit ännu mer frustrerad! Skönt att det är slut på lördag. Så får vi hoppas på att nästa kurs blir bättre!!
Puss puss