Sunday, September 23, 2007

Polen

Ingenting hittade jag i köpenhamn.. Inte av det jag skulle iallafall. Men jag köpte ett par gröna högklackade skor från Lola Ramona. Sjukt fina med rosett på tån.


Pumpsletandet fortsatte på lördagen med Max då vi gick runt i Malmö men det blev inget. Istället blev det en kofta från Rock Steady Clothing som det finns lite av på Shock. Det är denna koftan fast svart med vita svalor.


Imorgon åker jag till Warszawa för jobbets räkning där jag ska utbilda polska bankrådgivare i Danske Banks affärssystem Business Online. Det ska bli roligt och intressant. Jag och Vibeke flyger strax efter åtta imorgon från Kastrup.

2 comments:

Anonymous said...

Lycka till lilla gulla och du blir säkert jättefin i din nya kofta!
Puss

Anonymous said...

Hej!

Det var inte ngn som kunde på kvällen men jag hittar gärna på ngt ändå. Middag och något. Pratat du med Malin så ta med henne eller om vi är hos er. Vilket som (F är ej hemma).

Ska på afterwork på fredag, följ gärna med :) Shopping på dan funkar även för mig. Är du ledig?

Puss!