Sunday, November 3, 2013

Upp som en sol, ned som en pannkaka

Usch och blä.. 

Tung jobbig dag idag. Det känns som att allt går fel. Och jag är så jävla trött! 

I fredags kändes allt toppen, Siri och jag var på bodypump och gick en lång promenad och jag kände mig på topp. 


Igår var det också bra, Alicia var här och vi gick på stan och hade filmkväll. 


Idag har jag haft ont i huvudet, höften och nacken. Siri har skrikit varje gång jag har lämnat rummet och ätit varannan timme. Alicias tåg bytte perrong helt plötsligt och jag ramlade i trappan när vi skulle springa över till den andra. Det hela kulminerade här ikväll när jag tappade en hel portion med lasagne på vardagsrumsmattan. Alltså...


Då kom tårarna, fy fanken vilken skitdag! 

1 comment:

Mamma said...

Då kan det bara blir bättre idag lilla gumman!!!;) Puss puss