Wednesday, March 7, 2012

Käppar i hjulet...

...eller rättare sagt punka på cykeln gjorde idag så att jag nästan missade derbyträningen.
Jag kommer ut klockan sju och ska cykla dit men då har någon j***l luftat min cykel och slängt bort båda ventilerna! AS!

Ringde och sa att den där offskaten, den hinner jag inte hålla.

Stod och väntade på bussen som skulle gå 19:22 så hade jag bara blivit en halvtimme sen men nej, den är inställd och nästa kommer först 19:33.

Höll på att börja gråta och skita i allting när Mika ringde och sa att hon kommer och hämtar mig!

Kom ned till träningen, Frederikke höll i offskaten och jag hann iallafall med 90 min derbyträning.

Fick skjuts av Selina hem. Det snöar. Overall, ok kväll trots massa skit!

Nu har jag druckit en proteinshake med banansmak och ätit några mandlar, duschat och lagt mig i sängen.

Vi ses imorgon!

1 comment:

Anonymous said...

Det var ju bra att kvällen ändå slutade ok!;)
Puss