Wednesday, December 28, 2011

Fitness Fighten

Ja nu är julen över och den har varit god precis som vanligt. Massor av fina julklappar och umgänge med familjen. Nu är jag tillbaka i Köpenhamn för mellandagsmys och nyår.

Och 2012 vill starta stenhårt! Jag har anmält mig till Fitness Fighten för att komma tillbaka till min form och träna upp mig lite igen. 2011 har ju varit ett jobbigt år på många sätt så jag behöver verkligen en nystart. 30 dagar med planlagd mat och träning. Det är bara att köra hårt.
Jag kommer nog att skriva om allt här och om jag vågar även lägga upp före och efter bilder.

Wish me luck!

I've submitted to a competition for 30 days with food and training to gain good fitness results. It will be hard but I really need a new start and push to get going with my training again.

1 comment:

Anonymous said...

Ett stort Lycka till och vi håller tummarna för att du ska lyckas. Vilket du kommer att göra som är så målinriktad!;)puss