Thursday, July 8, 2010

Nature child..

Alltså Nature Child är ju inte riktigt ett epitet som passar på mej. Men jag är grymt sugen på naturfärgat och brunt läder till hösten och benvitt är ju alltid fint. Ja, ni läste rätt. Hösten.

Jag måste ärligt erkänna att sommaren är den årstiden som inspirerar minst till shopping. Dessa jäkla reor med beach-plagg. Det är så tråkigt så att man inte ens vill gå ut och titta på något. Så även om jag älskar sommaren och hoppas att den ska vara riktigt riktigt lång så kommer min höst-inspiration tidigt. Och detta året är jag sugen på det här. Tänk i kombination med svart!

Tanned clogs, brown warm shoes, beige suede pumps, off white cardigan, brown leather bag, tanned leather bag and golden jewllery from Viveka Bergstrom. Wear it with black highwaisted skinny jeans, blackdresses with black stockings or maybe a black cape.

Nature Child isn't my nickname. But I'm very fond of brown and tanned leather to this autumn. And I just love off-white. Always. And yes, you read right. Autumn.

I have to admit that summer is the season that inspires me least for shopping. I hate the sales with beach dresses and things. It's so boring so I don't even want to shop. So even if I do love the summer and wishes that it will be very very long, my autumn clothes inspiration comes early. And this year I want this. Think in combination with black!

2 comments:

Anonymous said...

Men Sandra då! Du brukar ju bojkotta alla höstkataloger som kommer mitt i sommaren?!;)
Puss puss

LadyAngore said...

Riktigt snyggt! Jag tänker old english och vackra damer på stora hästar. Stora träd med gulröda löv. haha, usch låter ju nästan som man läntar tills hösten. ;)