Thursday, January 1, 2009

Kul bild från igår..

På mej och min syssling.. Hehe, vi har samma frilla!


Gårdagen var himla trevlig. Vi var ute på Skönstavik i en kursgård och käkade en massa god mat. Innan tolvslaget begav vi oss in till stan och skålade in 2009 på Stortorget. Vi orkade inte gå till Fisktorget för att se kommunens fyrverkeri utan styrde kosan direkt till Nivå. Där var det en massa folk så det var väldigt trevligt. Min väska försvann ett tag så jag hade panik i en timme ungefär men sen hade någon vänlig själ lämnat in den i baren. Tack tack!

3 comments:

Anonymous said...

Puh! Vilken tur! Du, vi ska kanske renovera en stuga på landet och jag undrar om du kan fråga din pappa vad företaget hette som han beställde era fina fönster vätter mot vattnet (fönsterdörrarna)?

Massa pussar Karin

Sandy De Luxe said...

Hehe ja det var det verkligen! Jag ska kolla med honom. Puss puss

Sandy De Luxe said...

Ekstrands i skåne var det hör jag mamma skrika i bakgrunden.. =)