Wednesday, December 31, 2008

Årskrönika 2008, Välkommen 2009

December
Firades med julfester i massor och två veckors semester!


November
Bror och jag tog ett fint foto till mammas födelsedag.


Oktober
Min dröm gick i uppfyllelse och en Kitchen Aid flyttade hem till oss!

September
Vi tapetserade i hallen och fick våra bokhyllor på plats.


Augusti
Semestern spenderades med vänner och familj i Skellefteå och Karlskrona.


Juli
Jag fick nytt jobb och gick strax efter det på semester.


Juni
Midsommar firades med konstigt väder precis som vanligt.



Maj
Nu var äntligen skolan klar. Jag tog min examen!


April
Jag provade klänningar till Karin och Fredriks bröllop. Jobbade extremt mycket samtidigt som jag höll på med ex-jobb.


Mars
Vi köpte en ny soffa, fixade lite och bodde in oss.

Februari
Hade vi inflyttningsfest med vännerna.


Januari
Jag fyllde 25 och vi väntade på att få flytta in i vår nya lägenhet.

1 comment:

Anonymous said...

Var har du köpt den snygga bokhyllan????Jag ska flytta om en månad och behöver en ny bokhylla, denna vore perfekt:D