Sunday, August 24, 2008

Kameran är borta!!

Jag hittar inte min kamera.. Därför finns det inga bilder!

Igår var jag och hjälpte Lina, min gamla klasskompis, med håruppsättning och smink till hennes bröllop. Jag gjorde även hennse systrar.

Idag har Max och jag målat köket. Gud vad det behövdes! Man ser inte hur gulnad all vit färg är förrän man målar på ny. I vilket fall som helst, nu har vi målat alla väggar, lister, foder, fönster och allt annat trä vitt. Under veckan och helgen ska vi måla alla luckor i en snygg 50-tals gul färg. Det kommer att bil sååå bra! Hoppas jag...

2 comments:

Anonymous said...

Ahhh, jag vill se de fina bilderna!! hade du kameran med till Lina??
Kul att det blev bra i köket, verkligen! Det är rätt kul när man ser att det är så stora skillnader mellan ny färg och gammal gulnad, usch!
Härligt med ett nytt fräscht kök!
Puss lilla gumman!

Anonymous said...

Har du hittat din kamera??
puss