Wednesday, August 20, 2008

Intervjuer imorgon..

Imorgon ska jag ha intervjuer med tre stycken som jag kanske ska anställa här.

Så nu har jag börjat fundera på vad jag ska ha på mej imorgon på alla intervjuer.. Jag vill ju ge ett seriöst men samtidigt coolt intryck.. Inga kärringkläder liksom!
Någon som ha något förslag? Jag är rätt trött på det jag har hemma i garderoben men nåt ska man väl kunna kombinera ihop.
Jag har lite funderingar på svarta byxor, svarta pumps men jag vet inte vad jag ska ha upp till?
Gillar ju inte riktigt skjorta och en kofta känns så tråkigt..

Min stilikon är ju egentligen Dita von Teese fast det finns ju inte mycket vardagskläder i hennes garderob. Annat hade varit om det hade varit ett bröllop man skulle på..
Ge mej tips!!

1 comment:

Anonymous said...

Är det killar????
Puss lilla gumman?