Sunday, February 3, 2008

FLYTT!!

Nu är det gjort! Allt är inne är lägenheten och vi har sovit här i hela tre nätter.. Skööönt!

Dock är det så himla mycket att göra för att få allt i ordning. Jaja, i fredags sprang jag på stan med mamma och hittade massa fina kläder. Köpte bland annat dessa fina skorna och ett par nya Acnejeans. Jeansen hittade jag på halva priset! 600kr, ett riktigt fynd!!




















Sen åkte vi till Ikea, det var nämligen så att när vi kom hit i torsdags så hade stollen som sålt till oss tagit med sej alla garderober, hatthylla och garderobsinredningen i klädkammaren. Det fanns inte ett enda utrymme att hänga någonting. Så vi fick köpa massa garderober. Vår plan är att göra en garderobsvägg med någon fondtapet.

1 comment:

SofiaLinnea said...

Är det Acne's needle?

Svara gärna på min blogg, jag glömmer alltid bort var jag har lämnat kommentarer ;)

MVH,
Sofia