Monday, January 7, 2008

Tillbaka på jobbet...

Då var man här igen!
Gick upp kl. 6 och tog mej ner till centralen för att åka till Köpenhamn. Var tvungen att slåss lite med en tant som trängde sej på Skånetrafikens kontor för att köpa nytt pendelkort. visade sej att de hade höjt priserna så nu betalar man 2350kr i månaden!

Hade planerat att börja täna på den Frontier MMA imorgon men då kommer chefen och säger att vi ska ha möte, så imorgon ska vi jobba 8-20. Kul! Hoppas att jag kan trixa mej ur det på något sätt!

Till råga på allt vräker det ner snö utanför mitt fönster.. Näe! Vad är det här?! Gud vad trist allt känns!Hatar att vara pessimistisk men vad ska man göra en dag som denna?

Glädja mej till att jag fyller 25 på lördag? Skulle inte tro det!Usch och fy!

Jag är inte såhär deppig i vanliga fall men jag var tvungen att få ut skiten..Nu känns det bättre!

No comments: