Monday, January 14, 2008

Oj oj, i lördags fyllde jag 25 år. Nu har tjejen blivit gammal!

Ja, jag har tyvärr lite åldersnojja.. Men man får försöka omvandla den till det bästa.I mitt fall har det blivit så att jag verkligen har bestämt mej för att ta tag i mej själv och bli ordentligt tränad. Jag vill inte bli en av de där som kollar tillbaka på sej själva och tycker att allt var bäst när de var 20. Nu ska jag få in bra matvanor och träningsrutiner i vardagen ordentligt. På ett normalt sätt dessutom.

Jag fick väldigt fina presenter av alla mina nära och kära. Bland annat filten Retro från Klippan av min älskling, Kivi ljusstakar av min lillebror och den fina korgtermosen från Alfi av Nina, Peter och Karin!
Fick även pengar av familjen och släkten så att jag kan köpa fina saker när vi flyttar!

Jaja, nu är det måndag igen och de goda föresatserna från nyår består

No comments: