Monday, July 9, 2007

Shopping!

Oj vad jag har shoppat i helgen! Jag har handlat massa fina saker.

En svart klänning med djup rygg och trekvartsärm på Weekday. Jag hittade även en satinjacka i svart och rött från April 77 på rea där! Jag har tittat på den sen den kom in i men den har kostat 2300 vilket kändes lite mycket men nu var det 50%. Helt kanon!! På Tjallamalla hittade jag ett par jättefina sandaler/tofflor som jag inte kunde motstå.


De finns i svart, gult, silver, guld och beige oxå, fast inte på Tjallamalla. Man kan beställa dem på http://www.emy1972.se/ för 425kr. Det är 75 kr billigare än Tjallamalla och frakten är inräknad.

Jag tror nästan jag ska slå till på ett par svart oxå! Jag har behövt ett par svarta skor länge..

2 comments:

Anonymous said...

OH vad fina!!!!

Anonymous said...

puss förresten