Thursday, July 12, 2007

Bröllop

Jessica och Tyrone gifter sig hemma i Karlskrona nästa helg! Jättekul! Ceremonin ska vara i galjonssalen på Marinmuseet och festen på KSS på Dragsö.
Jag ser verkligen fram mot det, men nu är ju problemet vad man ska ha på sej.
Klänning får det ju bli men vilken. Jag har tänkt på min gröna sidenklänning men jag tror att den blir lite för fin, lite för kall, dessutom är den så sjukt svårkombineras. Just nu lutar det åt att det blir min bruna klänning med orangea rönnbär och vita blad på. Jag har tänkt köpa en vit underkjol till den och då blir den ju lite finare.. Men vi får se!

Jag ska iallafall packa massa saker ikväll för jag och Max åker ju till Karlskrona imorgon och eftersom jag ska vara där i två veckor måste jag ju ha en del med mej.. Och massa klänningar!

No comments: