Monday, April 23, 2012

Illamående..

.. tycker jag att jag är mest hela tiden nu. Sjukt nervös för olika saker och ingenting känns roligt för det överskuggar allt annat.

Ska det komma bud på huset, ska vi få det sålt?
Ska jag hitta en lägenhet eller vad fan ska jag göra 1 juni när jag inte kan bo kvar i mitt rum mer?

Sista veckan har jag mailat och ringt på 9 lägenheter. Den enda jag fick svar på visade sig vara en bluff. Någon som försökte blåsa oss på pengar med hjälp av ett stulet pass. Resten, ja inte ens ett mail som säger nej tack.
Jag har köplats 852 på de olika hyresbolagen.

Jag åker till Paris på onsdag och borde vara glad men just nu har jag bara ont i magen.

1 comment:

Anonymous said...

Allt ordnar sig ska du se!! Efter regn kommer solsken! Jag lovar
Puss och du kommer att få en härlig resa och vistelse i Paris!!;)