Sunday, May 11, 2008

Lördagsshopping

Idag har Max och jag sprungit på stan och gjort massa nödvändigheter.. Fast bara roliga nödvändigheter förstås. Vi var och hämtade ett tapetprov på sjögrästapeten vi ska ha i hallen på Tapetorama. Tapetorama säljer vintagetapeter online men har även en affär här i malmö. Kolla på tapetorama!


Sen var vi och letade creepers på Shock till Max men tydligen har Underground lite leveransproblem så de i hans storlek var tyvärr slut i hela Sverige.


I vilket fall som helst gick vi vidare till Weekday där Max inhandlade ännu ett par av sina favoritjeans. Modellen heter Nashville och märket Edwin.
Och visst är dom sjukt snygga?

Tyvärr går inte min shopping sådär bra just nu, hittar ingenting fint som jag vill ha. Däremot har jag sytt lite på en rosa cocktailklänning, ett riktigt snävt fodral i bubbelgumsrosa thaisiden här hemma. Och nu under kvällen har jag börjat sticka på en aprikosrosa mohairkofta. Skirt och fint till sommarkvällarna!

No comments: