Sunday, December 2, 2007

Glöggmys!

Idag har vi tagit det lugnt mesta delen av dagen.. Det behövdes efter det stora lussekattsbaket igår..

Imorse var jag ute och sprang en runda medan Max fixade frukost, sen vid ett var vi och tittade på lägenheten en andra gång. Puh! Den var lika fin som vi hade tänkt oss.. Skönt det! Väggarna var bredspacklade och vita och inget konstigt någonstans.

Innan vi skulle till Kitte och Vera på glöggmys hann jag gå en liten runda på stan och hittade världens finaste klänning på Oasis! Svart, axelbandslös med en volang bak.. Little blck dress 50's style! Nedsatt från 1300 till 649kr! Tjo! Tyvärr hittade jag ingen bild som jag kan visa men jag kanske fotar den i veckan.
Hittade även dessa fina pumpsen på Bianco. 600kr Julklapp kanske??


Hemma i Kitte och Veras nya hus var det glöggmys som hette duga! Massa julgott, trevliga människor och söta bebisar!


1 comment:

Anonymous said...

Va musit!!!
Glögg är gott
puss