Thursday, March 1, 2007

Rockabilly

Idag har jag köpt en bok på Pocketshops bokrea! Jag vet att det hade varit billigare att beställa den, det e det ju alltid men jaja, jag köpte den ändå.

Den heter Rockabilly - de sista romanitkerna, och jag tror att den är jättebra! Jag blev helt glad i magen när jag bläddrade igenom den som hastigast! en deckare som heter Snabba Cash slank oxå ner!

Imorgon kommer min mamma och pappa, då ska det shoppas vill jag lova! Jag vill uppdatera min necessär så en ny sådan och en massa smink kommer det att bli! Förhoppningsvis en del annat oxå. Jag är väldigt sugen på skor, tunna handskar och lite nya toppar. Kanske nån kofta oxå.

Klockan 17.00 ska mamma på sminkkursen på Makeup Store hon fick i julklapp och sen ska vi ut och äta. Vi ska gå på Siciliana och äta italienskt. Det blir första gången M träffar Mam och Pap så det blir nog roligt!

No comments: